[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Varjokuva ja Arja Havakka & Linnut Ruusulinnassa 1.11.2008 [Esiintyjät] (Ami 2008-11-02 13:23)

Varjokuva ja Arja Havakka & Linnut Ruusulinnassa 1.11.2008

Ami
2008-11-02 13:23

Olin hyvin tyytyväinen Varjokuvan ensimmäisen setin alussa heidän miksaajan laittamiin säätöarvoihin, joten kävin jopa kehumassa häntä. Pyysin samalla, ettei hän nostaisi yhtään äänenvoimakuutta. Hän ei kuitenkaan tainnut kuulla puhettani, koska vähän sen jälkeen volyymi oli minulle aivan liikaa ja täytyi paeta "Riikinkukkosalin" puolelle.
Ainakin väen vähetessä tulisi viimeistään miksaajan vähentää äänenvoimakuutta.

Varjokuvan musiikki on aina ollut hyvää ja juuri minun makuuni. Näin oli nytkin, kun vain olisivat huomanneet soittaa hidasta valssia muuta kuin sen yhden parin. Lähes kokonaisuudessaan heidän viimeinen settinsä oli minun arvoasteikossani huono. Tarkoitan tässä musiikkivalintoja.

Arja Havakka & Linnut olivat myös säätäneet vahvistimensa tapansa mukaan liian kovalle. Arjan ääni kuuluisi ilman vahvistintakin tarpeeksi.
En ole koskaan kuullut Arjan tai Lintu-orkesterin esittävän hidasta valssia, vaikka Suke kerran tällä palstalla, jotain mainitsikin sellaiseen ihastuneensa. Emme kyllä tälläkään kerralla sitä saaneet kuulla.
Perinteiseen tapaansa Arja esitti samat kappaleet kuin jo vuosia sitten.
Eivät ne huonoja ole, mieluimmin päinvastoin ja tulkitsijana Arja on mitä parhain.

Kaiken kaikkiaan tanssi-iltaan olen tyytyväinen.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]