[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Miehet jakelivat rukkasia Järvenpäässä [Tanssijat] (Linnea 2008-10-26 12:06)

Miehet jakelivat rukkasia Järvenpäässä

Jivetär
2008-10-28 15:46

Linnea kirjoitti: Hän sai nimittäin ensimmäisellä naistenhaulla kahdet rukkaset peräkkäin! Ilta oli herkältä ihmiseltä ymmärrettävästi pilalla.

Joo, minä olen saanut kans. Olen saanut kyllä Pavilla ja Riutallakin, joten Järvenpää ei ole jäänyt ainoaksi paikaksi. Niitä on noita itseään täynnä olevia herroja kyllä riittämiin, pilaavat koko paikan maineen. Menee aikansa, että heidät oppii kiertämään, monta iltaa saattaa sitä asiaa opiskelessa mennä pilalle. On Järvenpäässä hyviäkin iltoja, pitää vain tarkemmin katsoa, ketä hakee, ja kenet jättää omaan rauhaansa, vaikka seisoisi seinustalla kuin tatti.

Hambi kirjoitti: Vähintään kolmet peräkkäiset pakit ovat osuneet kohdalleni yli viisi kertaa. Viimeistään viides on aina lähtenyt tanssimaan, tosin edellyttää vahvaa itsetuntoa edetä hakupyynnöissään noin pitkälle.

Hyvä sie! Veljeni joutui joskus saman kohtalon uhriksi. Naisia ei tyydyttäneet farkut ja t-paita. Sitten he vilkuilivat harmissaan pakittaneensa perään, kun hän tanssi loistavaan tyyliinsä ohi rivissä seisovien nirppojen.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]