Voicella nyt [Tanssijat] (Pia M 2008-10-25 12:33)
Radio Voicen lauantaipäivässä Susanna Laine kertoo parhaillaan kokemuksiaan Wanhan Tanssikellarin Marita Taavitsaisen keikasta. Joitain lainauksia:
"Ihan mieletön tunnelma mut tyylitaju olis myytävänä... niin hirveitä teryleenivirityksiä oli joillain ihmisillä päällä..."
"Heitin parit muuvit yhden kaverin kans jolla oli siis todella mauton violetti silkkipusakka, ja se oli oikeesti tosi hauskaa... menin kun mun tuttava joka käy paljonkin nois lavatansseissa niin sanoi, että on siis ihan väärin kieltäytyä jos ei oo jotain oikeesti hyvää syytä niinku et jalka on poikki tai et en tanssi vapaa ajalla sori..."
"Lavatanssikulttuuriin pitää tottua, ne lavatanssijat oikeesti tönii todella paljon. Olin lavan edessä seisomassa kun Marita heitti Andreen, ja tanssijat töni ihan jatkuvasti, oon aivan mustelmilla... yökerhoissa ei tönitä yhtään noin paljon..."
"Mut mikä on lavatanssien kohtalo, nyt tuolla keski-ikä oli selkeesti 45-55-65... kun me kaks-kolmekymppiset kasvetaan isoiksi, niin osataanko me mennä lavatansseihin muuten kun vähän tsoukilla niinkun mä eilen..."
Tässä nyt siis myydään nuorille aikuisille Wanhan Tanssikellarin perjantai-iltaa esimerkkinä lavatansseista :-)