[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Finkut ja Norolan Pojat Ruusulinnassa 11.10.2008 [Esiintyjät] (Ami 2008-10-13 13:47)

Finkut ja Norolan Pojat Ruusulinnassa 11.10.2008

Ami
2008-10-13 13:47

Pitkästä aikaa olin Finlandersin tahdittamana tanssimassa. Lähes kaikki heidän esittämänsä kappaleet olivat minulle uusia siinä mielessä, etten ollut aikaisemmin kuullut niitä heidän esittäminä.
Takuuvarmasti hyvin ammattitaidolla he jälleen kerran veivät settinsä läpi. Yhdestä bugg-kappaleesta en pitänyt se oli mielestäni liian nopea, joten piti vaihtaa fuskuksi toisen kappaleparin aikana. Mielestäni rytmiltään muutenkaan soveltunut buggina minulle.

Norolan Pojat myös soittivat hyvää tanssimusiikkia, kuitenkin olisin toivonut cha-chaa enemmän, vaikka vähentämällä samban osuutta ohjelmistossa.

Äänevoimakkuus oli molemilla orkestereilla minulle juuri sillä rajalla, etten tarvinnut turvautua korvatulppiin.

Tanssijoitakin oli juuri sopivasti, ei niin kovaa tungosta kuin oletin pailalla olevan.
Tanssitilaa tuli klo 0:30 jälkeen lisää, kun nukkumatti jo kutsui suurta joukkoa paluumatkalle.

Sopivatko orkesterit keskenään kuka aloittaa ja kuka lopettaa tannssi-illan? Nyt Norolan Pojat aloitti, mutta myös soitti viimeiseksi settinsä.

Kaiken kaikkiaan erinomainen tanssi-ilta.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]