[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Urjanlinnan ilta [Tanssipaikat] (KatriinaS 2008-10-12 20:37)

Urjanlinnan ilta

KatriinaS
2008-10-12 20:37

Eilisilta lupasi hyvää. Syke soittamassa ja kuulopuheiden perusteella paikalle tulossa paljon porukkaa. Molemmat edellä mainituista asioista pitivät paikkansa. Muu ei sitten pitänytkään.

Tiesinhän minä kyllä että kuumeesta ja muustakin taudista toipuminen ottaa aikansa ja etten todellakaan ollut siinä vedossa kuin vaikkapa viikko sitten, mutta silti... Yskimisen ja muun "hengettömyyden" olisi voinut kestääkin, mutta sitten alkoi vihlova hammassärky ja joku tallasi "viereisestä pöydästä" kipeästi jalalleni. Fiilis hiihteli alamäkeä entistä hurjempaa tahtia. Mieleeni tulikin kuva-arvoitus "Kuka ei kuulu joukkoon?", kun katselin salin laidalta toisten menoa. Olo oli suoraan sanottuna sietämätön, mutta ajattelin sitten, että kuuntelen soittoa sitten kun ei muuta.

Viimeisen setin aikana viereeni tuli tuttu mies ja haki tanssimaan. Oli kuulemma seurannut seinän vieressä piilotteluani ja kysyi mikä minuun oli mennyt. Kerroin syyt matalaliitooni. Vastaukseksi sain, että kaikesta huolimatta mun oli mentävä hakuriviin ja tanssittava, iltani menisi muuten hukkaan. Hakurivistöön mies minut lopulta taluttikin tuplien ja monien lohduttavien ja piristävien sanojen jälkeen. Jäin noudattamaan kiltisti ohjeita rivissä seisomisesta.

Tämä palkittiin heti kolmella perättäisellä haulla, joiden aikana, ihme kyllä, hammassärky laantui olemattomiin. Ja minä hymyilin niin, että suupieliä koski. :) Olin myös odottanut koko illan kappaletta "Luovu mä en", ja luulin jo ettei sitä Syke nyt soittaisikaan. Mutta se soi lopulta ja kun vielä sain tanssia sen ihan oikeana buggina, tunsin olevani jälleen positiivisen elämänkatsomuksen omaava ihminen. ;)

Kotimatkaa valaisi komea kuutamo. Olin turkasen väsynyt, mutta jotain syytä hymyyn illasta oli jäänyt. Mielessäni rallattelin uudestaan ja uudestaan: milloinkaan luovu mä en...

Edellä mainitun "haltijakummin" lisäksi paikalla oli muitakin, jotka jaksoivat kantaa huolta voinnistani (kiitokset siitä). Kiitokset menevät myös kaikille tanssittajille! :)

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]