[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Miten ratkaisette pulman, jonka nimi on oma puoliso ei tanssi? [Tanssijat] (Kufitar 2008-07-02 12:36)

Miten ratkaisette pulman, jonka nimi on oma puoliso ei tanssi?

Kufitar
2008-07-02 12:36

Kokeilenpa ensi kertaa elämässäni kirjoitella tälle tanssipalstalle, kesän ensitansseissani Tirvan lavalla "Valssimies" sai houkuteltua minut tämän palstan pariin...! ;)

Heitän heti teille kysymyksen, joka on vaivannut minua siitä lähtien kun tapasin nykyisen avomieheni: Miten olette selvinneet tilanteesta, jossa toinen puolisoista ei välitä tanssista tippaakaan ja toiselle tanssi on elinehto? Onko tällainen parisuhde edes mahdollinen? Tanssipaikoilla tapaa kuitenkin paljon varattuja miehiä ja naisia, miten heidän kumppaninsa suhtautuvat toisen tanssiharrastukseen? Olisin kovin kiitollinen kokemuksistanne!

Entä miten tanssivan osapuolen tulisi suhtautua/käsitellä TANSSI-IHASTUKSET, joita kuitenkin tulee useinkin kiihkeiden tangojen ja hitaiden seurauksena. Tanssilattialla toimii ja yhteiset askelet löytyvät, toimisiko muutenkin...? Tanssipari saattaa jäädä kiinnostamaan pitemmäksikin aikaa.

Oma tanssiharrastukseni on kovasti hiljentynyt, koska itsestä tuntuu kurjalta, kun oma mies jää kotiin minun lähtiessä nauttimaan tanssin ilosta. Suren sitä, että tanssin nautintoa en voi puolisoni kanssa jakaa. Tanssi on ilmaisumuoto, jossa olen itse omimmillani, ja jota puolisoni ei valitettavasti ymmärrä.

Tanssia en voi kuitenkaan kokonaan jättää, se on elämäni ja naiseuteni voima. Miten menetellä?

Tällaisia ajatuksia Lapin yöttömässä yössä pohtii Kufitar

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]