Lista: Oletko löytänyt oman Kultasi tanssilavoilta? (26 vastausta) [Tanssijat] (Mercury 2008-06-08 16:22)
1) Kyllä olen. Pian 4 vuotta sitten könysi yksi komea "nuori" blondi minua hakemaan Kolmilammilla ja pian selvisi ettei mies niin nuori enää ollutkaan, vaan näytti kyllä nuorelta ja jotenkin puoleensa vetävältä. Jäi mieliin todella syvästi ja seuraavan kerran tavatessamme Satulinnassa seuraavan vuoden loppiaisena, lähti tunteet kuin vyörymällä eteenpäin. Olin jäänyt tämän ihanaisen Savonpoejan mieliin myös ja hän oli ihmetellyt kun minua ei näy tansseissa. Tunsin ja tiesin noista toisista tansseista lähtien voimakkaasti sen että olen kohdannut sen jota en ole osannut edes etsiä. Olen ollut naimisissa taannoin ei-tanssivan miehen kanssa ja kaikki muukin kuin tanssi- ja musiikkimaku paljastui liian erilaisiksi voidakseen toimia.
Savolaisesta olen siis enemmän kuin onnellinen, hänestä on tullut pojalleni toinen isä ja häitäkin vietettiin tuossa viime vuoden alkupuolella. Häätkin oli lavalla, ihan siitä syystä että siellähän me tavattiinkin :) Häävalssia oli sitten todistamassa ympäri maata tanssi-ystäviä, tuntui todella taivaalliselta ja hienolta :)
Eli vastaus kyllä voi löytyä. Ehdottomasti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!