Lista: Missä iässä lapset kesälavoille ? (16 vastausta) [Tanssijat] (Sarsa 2008-06-02 22:53)
1) Riippuu niin kovasti lapsista. Omat poikani olivat Riutalla 9-, 11- ja 12 -vuotiaina, saivat kierrellä kolmistaan mutta ehdoton kielto oli että tanssilattialle ei ole menemistä ellei tanssi. Käsittääkseni ei mitään kahnauksia sattunut, ja suoraan sanottuna jos paikalla sattui olemaan silloin joku tiukkapipo joka ärtyy jo pelkästään siitä että näkee alaikäisen, niin en jaksa kauheasti murhetta hänen ärtymisestään kantaa.
2) Riippuu niin kovasti lapsista. Vanhimman päästäisin varmasti jo nyt (täyttää 16), keskimmäisen kohdalla odottaisin sinne täysi-ikäisyyteen saakka (täyttää 15), ja nuorimmaista en ainakaan ihan pariin kolmeen vuoteen vielä (täyttää 13). Lapset kehittyy ja itsenäistyy kaikki hiukan eri tahtia, ja vastuuntunto kehittyy myös eri tahdissa...
Blackbirdille, että voi juku musta olis ihanaa kun nollatoleranssi olis olemassa:
- tupakoitsijoiden osalta, koska en voi sietää tupakan käryä - kaikkien
tulee olla tupakoimattomia mun läheisyydessä
- kimittävien ja honottavien naisten osalta, koska mulla meinaa mennä hermo
kun viereen osuu nainen joka kuvittelee puhuvansa hienosti mutta oikeesti
kuulostaa epävireiseltä huuliharpulta
- haisevan hengityksen osalta, koska mulla meinaa lentää laatta kun haistan
pesemättömät hampaat
- sivutuulikampauksisten miesten osalta, koska en voi käsittää miksi ne
haivenet pitää liimata kaljuun kiinni vasemmalta oikealle, tai oikealta
vasemmalle
- naistenrunkoisten maastopolkupyörien osalta, koska en jaksa tajuta miksi
naisen pitää ajaa maastossakin avorunkoisella pyörällä - ei kai se sinne
hame päällä mene polkemaan...???
Jne.
Mutta koska ymmärrän, että minun mielipiteeni ovat vain minun mielipiteitäni, ja muilla on tasaveroinen oikeus omiinsa, yritän sietää tupakoitsijoita, honottajia, haisevaa hengitystä, sivutuulimiehiä ja avorunkoisia naisten maastofillareita. Täytyy todeta, että oma elämä on paljon helpompaa kun ei tartte olla niin kauhean ehdoton. :-)