Lyrskymyhty valaisi Liekissä [Tanssipaikat] (Tähdenlento 2008-05-04 14:11)
Olin siinä minäkin, kahvia, hunajaa nautiskelin, tukka kostea ja jano jäi :)))))))))) niin ihana tanssi-ilta oli minullakin! Tämä oli toinen tanssi-ilta Liekissä tällä viikolla, molempina sain tanssia melkein koko ilta ja iloa riitti. Vappuaattona tanssittiin Jani & Jetsettersien tahtiin, ja siitähän vauhtia riitti vaikka millä mitalla, kun tietää tämän bändin repertuaari (onnex oli Eija Koriseva, ja saatiin tanssia muutakin kun rokkia kovasti) ja loppuillasta jalat huusi apua ja aneli armoa. Eilen musiikki oli monipuolinen, vaikka joitakin tanssilajia jäinkin kaipaamaan (mutta kaikkeahan ei voi saada!) ja tanssia sain sydämeni nauttien. Kiitoksia kaikille ihanille herroille jotka tekivät mun tanssi-illasta niin hunajaisen! :) erityisesti - sinulle joka vei niin nautinnolliset taivutukset, olin kuin sulaa vahaa :))) ja kiitos Tsempille, jonka kanssa tanssiminen ja musiikin tulkitseminen oli hupaisaa ja naurua täynnä :)))) Tsempataan uudestaan kun tavataan :)))))
Iloiseen iltaan mahtui myös surullinen uutinen. Se oli jo tämän viikon toinen. Ne jutut pistivät miettimään elämää uudestaan. Jos haluat jotain tehdä, jos sulla on joku idea, haave, ajatus, päähänpistymä hetken mielenjohdesta.. Toteuta se mielellään näinä päivinä jolloin näet aurinko, tunnet tuulen kosketus ihollasi ja ruohon pehmeys jaloillasi. Sillä huomenna voi olla myöhäistä. Koskaan ei tiedä mitä tapahtuu milloinkin. Toivotaan aina parasta, mutta... Lähiaikoina sain muutama idea mitä voisin kokeilla harrasta. Tai oikeastaan, aina olin toivonut että osaisin jotakin sellaista mitä olisi erikoista, kokeilla uutta... Mutta aina ajattelut loppui siihen ettei mulla ole mitään taitoja ko asiaan, enhän mie osa sitä sun tätä, eikä osa itse keksiä jotain juttuja, vaan tehdä kaikki jonkun valmiin mallin mukaan.. Mutta lähiaikoina yhä useammin sain itseni ajatuksesta kiinni että miksipäs ettei.. Ja uutiset vain vahvisti minua että on nimittäin tehtävä ennen kun on myöhäistä..
Hyvää loppukevättä ja kesää kaikille!!