Lämmin lavakesän avaus vaihe 2, Riutta [Tanssipaikat] (Vinkelis 2008-05-02 12:06)
"Tuttuja oli paljon. Nimimerkkejäkin yli 50, joista ehkä puolet korkeintaan on minulle tuttuja. Aito on tietysti omaa luokkaansa. Iloinen ja muistaa hakea aina, vaikka en itse ole häntä viimeaikoina parketille rivistä taluttanut. Täytyypä ensi kerralla palkita hänet ja hakea, tosin ei kiitoshakuna vaan koska haluan. Upea nainen."
Ohhoh, tässä ihan punastuu ja ilahtuu noista kehuista. Voi kun tuli hyvä mieli. Jäänpä mielenkiinnolla odottamaan seuraavaa kohtaamista ja sitä pitääkö Vinkelis lupauksensa ;D
Siellä Riutalla siis mekin, tosin matkaa hiukan vähemmän kuin noille hurjapää-pitkämatkalaisilla jotka ajaa monta sataa kilsaa päästäkseen vain tanssimaan. Täytyy hattua nostaa heille kaikille yhdessä ja erikseen.
Ihanan paljon tuttuja oli paikalla. Olin varustautunutkin jo ajatuksella etten paljon tanssilattia kuluta kun tiesin mitä on Riutan avajaiset. No yllättävän paljon kuitenkin illan aikana tanssin. Hain nimittäin itse varsin ahkerasti naistentunneilla ja Savolainen sitten kunnostautui minun hakemisessa miestentunnilla, joten ei hätää ollenkaan. Ja haettiin minua muutenkin ihan kivasti, jopa kahviosta ;) Palkitsin tämän hakijan sitten myöhemmin hakemalla jopa kaksi kertaa naistenhaulla. Aijai kun oli mukava fiilistellä nopeita kipaleita hitaasti kiemurrellen. Mukavaa vaihtelua. Yksi niccimies haki minua loppuillasta jopa (melkein) Savolaisen sylistä, ihanaa kun jotkut uskaltaa. Lähdin erittäin mielelläni tanssiin sieltä sivupenkistäkin ja Savolainen ampaisi välittömästi tekemään jonkun naisen onnelliseksi hakemalla häntä tanssimaan.
Tunnelma Riutalla oli varsin lämmin ja paikoin jopa hikinen. Mutta ihanaa oli. Kotimatkalla Kullan kanssa rupateltiin siitä miten onnistunut ilta oli. Kyllä noilla tansseilla on niin iso vaikutus onnellisuuteen juuri tuon sosiaalisuuden kanssa kun näkee niin paljon tuttuja ja saa olla ihanien ihmisten seurassa. Lämmin kiitos minulta kaikille miehille joiden kanssa sain olla liki ja Savolaiselta kiitos kaikille ihanille naisille joita hän sai tanssittaa ja jotka hakivat häntä. Ilta oli oikein ihana!!!!!!