Pavilla niin kuin ei koskaan aikaisemmin [Tanssipaikat] (Kristoffer 2008-04-19 17:40)
Edellisestä Pavin tansseistani oli aikaa 2 vuotta, sillä viime kesänä en valitettavasti päässyt kertaakaan. Savolainen oli viime vuonna päättäjäisissä, muttei hänkään muuten, joten päätettiin että nyt aloitetaan Pavin kausi hyvissä ajoin niin ainakin ehditään ;D
Vaikka lähdettiin aika myöhään kotoa, oltiin silti aika hyvin jo ennen ekoja valsseja paikalla. Minä kun ajan niin matka taittui yllättävänkin nopeasti. Hieman jännitti että kuinka mua haetaan, kun tässä on viime aikoina ollut tansseja missä oon päässy aika surkeesti parketille. No huoli oli kyllä eilen aivan turha, sain tanssia tasan just niin paljon kuin rivissä tyrkyssä seisoin, vähän enemmänkin, koska pari kertaa mut haettiin jopa penkistä istumasta. Flunssaisen olon takia jätin kaikki pompputanssit väliin ja nautiskelin vain pääasiassa noista ihanista fiilistelytansseista, siis sylitansseista. Tietty muutama kädenalihärdellikin iltaan mahtui ja yhdet kivat jenkat.
Mun täytyy kyllä sanoa että Pavi ei pettänyt taaskaan, olin nimittäin niin monta kertaa aivan taivaissa syöksyessäni tanssin hurmokseen miehen hellässä sylissä. Voi juupeli, miten ihana harrastus tuo tanssi onkaan. Nytkin eilisillan aikana niin monet kerrat suljin vain silmäni, siirsin vasemman käteni miehen hartialle, jopa joskus niskaan asti ja annoin mennä. Melkein kuolin pari kertaa hurmoksesta ja sen näki varmasti minua juuri silloin tanssittanut mies naamasta kun vei riviin takaisin. Kerrassaan upea tunne.
Olin muuten myöskin Lady in Black eilen ja minä tosiaan pitelin kättäni muutaman miehen niskan seutuvilla (vähän vahingossa välillä), joten Kristofferin tarinan luettuani tiedän että samanlaisia naisia mustissaan on siis muitakin ;)
Illan kohokohta oli kylläkin eräs sosiaalinen tapahtuma (tai oikeastaan kahdesti) minkä sain kokea eteisessä. Nimittäin minulle uskoutuminen. Tiedättekö tunteen kun joku ystävä kertoo teille jotain mitä muut eivät tiedä ja kertoo että juuri Te olette hänen luottamuksensa arvoinen. Se tunne on jotain mieletöntä. Ja varsinkin tämä eilinen merkitsi minulle erittäin paljon!!!!!
Teuvo Oinas on hyvä. Vaikkakin vähän vähäeleinen ja sellainen juro, niin hänen ääni sopii hyvin hänen esittämiin kipaleisiin. Varsinkin tangot on taattua kauraa, samoin ihanat rumbat mitkä hän lauloi. Taikakuusta ei myöskään ole mitään pahaa sanottavaa, päinvastoin. Onhan Taikakuu bändi jonka keikalla olemme Savolaisen kanssa ekan kerran tavanneet ja tanssineet silloin juuri hitiksi nousseen Hiljainen on laulu rakkauden. Niinpä tuo kappale on meille enemmän kuin tärkeä. Eilen onnistuttiin taas tanssimaan se yhdessä, siinä jos missä on tunteiden paloa kun saa tanssia tuon merkityksellisen kappaleen sen henkilön kanssa, jota rakastaa kaikista eniten! Pariksi sille tuli Janne Raappanan soololaulu Odota mua, vähän vaikea tanssia, mutta aivan upee biisi sekin.
Kannatti korkata Pavi siis hyvissä ajoin, jospa tästä tänä kesänä ehtis vähän useamminkin käydä siellä, paikkahan on kiva ja miellyttävä. Ja näköjään siellä pääsee hyvin tanssimaan. Ainakin eilen. Ainakin minä ;)