[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Eila Pienimäki & orkesteri / Karhulan Keskustalon lauantai-illassa [Esiintyjät] (E.Tuomas 2007-12-16 17:21)

Eila Pienimäki & orkesteri / Karhulan Keskustalon lauantai-illassa

E.Tuomas
2007-12-16 17:21

Jo ala-aulassa totesin, että huomenna on ulkoilupäivä. (Olin nimittäin varautunut lähtemään sunnuntaina päivätansseihin, joissa Pienimäki myös esiintyisi.)

Orkesteri oli kaksimiehinen. Narikassa ei tiedetty sen nimeä. Musiikki oli pahasti kovalla heti kahdeksan jälkeen, kun lattiakaan ei ollut kovin täysi. Viereinen tanssipari puhui kappalten välissä kuulosuojainten tarpeesta. Kävin puhumassa soittajille, ja ottivat ainakin instrumentteja alas. Vaan mikit jäivät kovalle ja yläpainotteisiin säätöihin (vai mikä särki ääntä?) - tämän huomasi miehen kuulutuksesta, kun toivotti Pienimäen tervetulleeksi.

Pienimäki aloitti jo ennen puolta yhdeksää. Kappaleet kivoja ja mielenkiintoisia. Vaan laulumikki pahasti kovalla. Soittajien instrumentit soivat kyllä asiallisella tasolla.

Ensimmäisen tauon musiikki oli perusiskelmää.

En tavoittanut tauolla Pienimäkeä. En kyllä aktiivisesti etsinytkään, kun alkoi tuntua, että ei kaikesta jaksa sanoa.

Päätin ajaa Kouvolaan, jossa esiintyi samaan aikaan FBI-Beat. Muuten en olisi mennyt tanssimaan FBI:tä, vaan kun olin varautunut tanssi-iltaan. - Joo. Sainpa yhdet ihanat tangot, yhdet valssit, parit hitaat ja yhdet reippaat polkat. Muuten musiikki oli kuten olin pelännyt, ja taukomusiikki sylitanssijan kannalta tylsempää kuin olin arvellut.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]