TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tanssimatkailua sunnuntain ratoksi (Tanja 2007-04-16 13:33)

Tanssimatkailua sunnuntain ratoksi

Tanja
2007-04-16 13:33

Sunnuntaiaamu valkeni aurinkoisena ja lämpimänä ja kun kerrankin olin saanut itseni hereille normaalien ihmisten aikaan, oli sääli haaskata koko päivää kotona sisällä makoilemiseen. Pikainen tarkastus juna-aikatauluista ja eikun nokka kohti Nokiaa ja Kerholaa.

Iltapäivän pendolino Jyväskylästä kohti Tamperetta oli lähes loppuunmyyty ja koska paikkani sattui lemmikkivaunuun, päätin nauttia kahvilavaunun antimista ja mukavasta juttuseurasta. Yllättävän nopeasti huomasinkin olevani jo pääteasemalla ja siitä sitten muutaman minuutin reippaan kävelyn jälkeen saavuinkin Kerholaan illan ensimmäisenä tanssivana asiakkaana :) Oli kerrankin aikaa nauttia kupponen kahvia ja (nami nami) kermapulla ennen tanssien alkua.

Tansseja oli tällä kertaa tahdittamassa Rosso vakaalla ammattitaidollaan. Tarja oli taas yhtä hehkeä kuin aina ennenkin ja kuulimme jopa muutaman kappaleen uudelta levyltä. Harmi, että työesteiden takia viime vuosi meni tanssien suhteen vähän harakoille, Rossoa ja Tarja Lunnasta olen kuullut viimeisen parin vuoden aikana vain kahdesti (muistaakseni), mutta onnekseni tämäkin erehdys on tänä kesänä korjattavissa. Illan musiikillinen anti oli ainakin mulle tarpeeksi monipuolinen, jenkatkin pääsin tanssimaan erään pinssineitosen kanssa. Muutama nimimerkki sai jälleen kasvot, oli mukavaa tutustua :)

Mun tuurillani Kerholassa ei ollut muita Jyvässeutulaisia, joten kotimatka taittui sitten illan viimeisellä junalla. Kiitos Salsapojulle kyydistä asemalle.

Kotona olin puoliltaöin, väsyneenä mutta onnellisena. Tästä on hyvä taas jatkaa eteenpäin huomisia tansseja odotellessa.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu