TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Krouvin kosteusprosentti 187 (MardiJan 2006-12-30 10:02)

Krouvin kosteusprosentti 187...no huhhuh.

Delight
2006-12-30 12:53

Kun teimme oikein ekomatkailua eilen perjantai-iltana Mouhijärvelle päin (yhdessä autossa oli Delightia, Envymeä, NorthWestia, äitiä, ja äidin toista puoliskoa), en osannut aavistaakaan millaiseen ihmispyöritykseen joutuisimme kaikki viisi. No, tietämättömänä oli hyvä elää, ja matkamme sujui oikeinkin rattoisasti. Itseasiassa ainakin kolmasosa automatkasta oli pelkkää naurua, ja loput olikin sitten sitä että istuin hiljaa ja katselin ulos ikkunasta (mahdotonta ajatella, mutta niin minä suurimmaksi osaksi teen automatkoilla) :)

No saavuimme paikalle puoli yhdeksän maissa, ja herranpieksut sentään kun paikalla oli VÄKEÄ! Jouduimme jonottamaan lippukassalla (ennenkuulumatonta jonottaa Tanssikrouvissa lippua), ja jos se oli jo henkeäsalpaavaa, niin sitten oli myöskin se massa joka liikkui musiikin mukaan parketilla, ja se älytön naisrivi sekä ne miehet jotka seisoivat eteisessä ja istuivat pöydällä. Puhumattakaan kahvion asiakasmäärästä. Tunsin kerrankin itseni pieneksi ja huomaamattomaksi, ja sen turvin luikahdinkin sitten Envyn kanssa naisrivin takaperukoille.

Sitten asia mikä oli myöskin ihmeellinen, nimittäin parketilla ei häärinyt paljon yhtään minun tuttujani. Envyn kanssa kauhistelimme ja ihmettelimme asiaa, mutta sitten pikkuhiljaa muutama tuttu pisti silmään ja onneksi hekin huomasivat meidät, ja saimme kuin saimmekin tanssia. Minäkin sain taas oppitunnin masurkassa, kun sain tanssia sen äidin puoliskon kanssa *jee*! Kyllä se siitä pikkuhiljaa kehittyy, kunhan saan ne iänikuiset kamppijalkani pois toisten tieltä :D

Mutta minä en kauaa sitä hulinaa jaksanut, vaan etsin äidin sekä puoliskon ja sain suostuteltua heidät kahvioon. Join pepsiä kuin pesusieni, ja söin kaksi Tanssikrouvin herkkuherkkuleipää. Yksi ei riittänyt millään, sillä missään maailman kolkassa ei saa niin herkullista leipää kuin siellä! *nams* :) Aterian jälkeen taas parketille, ja kosteuden sekä kuumuuden nousun tunsi heti astuttuaan kahvilasta ulos. Ajattelin etten millään jaksa kyllä nyt tanssia täyttäkin täydemmän vatsan kanssa, mutta kuitenkin menin pokkaamaan NorthWestin (joka muuten ei hakenut minua kertaakaan *kröhhööööm*). Kyllä siinä tuli sitten vähän aikaa vielä tanssittua, mutta se kyynär-ja kantapäähyökkäily oli jotain niin kamalaa että lopulta minun oli paettava kahvioon jälleen, nyt erään tutun miekkosen kera. On se sitten mukavaa olla daami, kun pelkkä silmien räpyttely saa kavaljerot tarjoamaan limsaa ja syötävää (tai ainakin se yksi kavaljero tarjoaa) :) Kyllä minä tanssinkin hänen kanssaan sitten kiitokseksi, ja hauskaa oli.

Loppuilta menikin suurinpiirtein kahviossa, jutellen NorthWestin ja tämän toisen herran kanssa. Yritin kysellä heiltä kumpi voittaisi kädenväännössä tai mutapainissa, mutta kun NorthWest kysyi että onko minulla jotain fantasioita, lopetin top tykkänään. Hyihyi :) Minulle tuli myös eräs ennaltatuntematon palstalainen esittäytymään, tai oikeastaan minä esittäydyin hänelle mutta hän ei suostunut esittäytymään minulle, vaikka kuinka vanguin. Noh, kaippa se joskus selviää, ja selviäähän se kun minä otan selvää ;) Eli terveisiä vaan sinulle vielä tätäkin kautta herra mysterious, ja kiitos ihanan ihanista hitaista! :)

Lunni-koira (eli Tarja Lunnas) oli taas yhtä aurinkoinen ja ihana kuin aina ennenkin. Hyvää musiikkia tuutin täydeltä, kiitos Rosso! :) Kyllä kelpasi myöskin vain kuunnella!

Lähdimme sitten valssien jälkeen pois, ja koska äiti halusi niin hanakasti grilliruokaa lähdimme hänen takiaan jonkun pikkukaupungin keskustaan etsimään ruokaa. Pelkäsin koko ajan, kun äidin takia lähdimme aivan toiseen suuntaan kuin missä koti on (ainakin minun mielestäni), että saapuessamme ruokapaikkaan äiti nukkuisi kuin porsas autuaan tietämättömänä mistään haluamistaan ruuista. Mutta toisin kävi, saapuessamme grillin pihaan äiti oli kuin kananpoikanen juostessaan onnessaan pihalla ympyrää (no ei nyt sentään, mutta melkein). Ja niinpä tilasimme ruokaa koko porukka, minä menin tilaamaan hampurilaisen jossa ei ollutkaan muuta kuin valkosipulia. Mutta sen verran kova nälkä oli etten huomannut mitään, kuin vasta jälkeenpäin.

Kotimatka taittui hiljaisesti, takapenkin naiset nukkuivat kuin kaunottaret ja hirviö (lue: Deli), ja etupenkin miehet pulisivat varmaankin maataloudesta ja pörssikursseista :)

Ja MardiJan! Mitä ihmeellisen ihmettä! Taasko minulle ja EnvyMelle tehtiin se, että salaa vain katseltiin eikä tultu esittäytymääm? :) Minä en ainakaan tunnistanut ketään palstalaista paikalla, en ketään...Voi hitsipilli MardiJan! :)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu