TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Yöllistä lentoa Käenkoskella (Delight 2006-10-28 12:56)

Yöllistä lentoa Käenkoskella

Delight
2006-10-28 12:56

Kaikkihan eivät pidä Yölinnun musiikista ja sen aiheuttamasta ihmismassavyörystä tanssipaikoilla, mutta Delipäs onkin vannoutunut fani! :) Kyllä minä vähän arvelin ettei siellä tanssimaan mahdu, ja suurin osa porukasta on takamukset olalla. Mutta mutta, kun saavuimme naisduossa (kiitos kovasti tälle daamille että sain tulla kyydissä :D) Käenkosken parkkialueelle niin autojen vähäinen määrä sai sydämeni suorastaan jättämään yhden lyönnin väliin. Siis olihan niitä paljon, muttei niin paljon kun olisin Yölinnun keikalle kuvitellut saapuvan. Noh, ei auta itku markkinoilla, joten juoksimme lippuluukun läpi tuhatta ja sataa, ennen kuin kylmä tuuli ehti kangistaa meidät! :) Parketilla pyöri muutama pari, ja vielä siihen aikaan illasta kaikki eitanssimaantullutjaluultavastikännissähilluva nuoriso oli vielä baarin puolella lämmittelemässä.

No minä ainakaan en saanut lämmitellä alkuillasta, vaan istahdin tyrkkyriviin tuttujen naamojen viereen, ja siinä aika menikin lentäen rupatellessa. :) No pianhan Tinke minut huomasi, ja siitä se ilta sitten alkoikin. Tinken kanssa tuli tanssittua kyllä ennätysmäisen monta kappaletta, tuplia ja triploja sisältyi minun iltaani aikasmoinen määrä! :) Kiitoksia vain Tinkelle kovasti, luultavastikin pelastit iltani täystuholta! :D No ei nyt sentään, mutta se oli hyvä juttu että hait minua kahvion parveltakin, niin saat tehdä jatkossakin! :) Terveisiä vielä eräälle herralle tätä kautta, nimittäin sinulle joka tulit kysymään olenko EnvyMe vain Delight (oli kuulemma tunnistanut punamustista kengistäni) :) Kiva oli tanssia, ja koita nyt keksiä joku hauska nikki tänne että pääset sinäkin kirjoittelemaan! ;)

Wähäkosket soittivat hyvää musiikkia, mutta senhän olen huomannut jo aikapäiviä sitten. :) Sitten kun Yölintu saapui lavalle, niin levisi myös känniporukatkin baarin puolelta ja sumpahtivat lavan eteen kaikki tyynni. Siellä saikin sitten varoa, oli kyynärpäätä ja stilettikorkoa, kaatuvia satakiloisia miehiä ja laukulla huitovia hiprakassa olevia rouvia. Miestenriviinkin ilmestyi vaikka minkälaista kulkijaa, joten katsoin parhaaksi livahtaa (ja LUJAA!) kahvion puolelle. Ja se sopikin minulle, kun sain kuunnella rauhassa todella ihanan hyvää musiikkia by Yölintu, ja ihastella suloisen suloisen suloista Simo Silmua! Voi että! :)

En enää riviin mennytkään, vaan jäin kahvion parven puolella röhnöttämään. Makkarat uskalsin äkkiä kipaista talven tuiskusta hakemaan, ja minun kävi aivan sääliksi grillillä hääräävää nuorta miestä, joka toppatakista huolimatta hytisi kylmästä. Oli kuulemma hytissyt jo viitisen tuntia. Minä kehoitin häntä menemään vähäksi aikaa parketille lämmittelemään, mutta ei hän voinut työasioista johtuen. :)

Ja sitten, Delight nolasi taas jälleen kerran itsensä! Voi EI!!! Ja anteeksi Tinke, jonka nolasin siinä samassa. Eli siis, tanssimme Tinken kanssa tangoa ihan rauhassa, kunnes yhtäkkiä en tiedä mikä minuun meni, luultavastikin astuin lanteillani olevan verkon päälle, ja liukastuin! Siis kaaduin tanssilattialla! Kaaduin! Pyllähdin sillätavalla hienosti ja tosi sievästi istumaan keskelle parkettia! Tuijotin suu auki Tinkeä hetken, kunnes hän onneksi nosti minut ylös, ja minä punastuin kauttaaltani ja tein itseni niin pieneksi kuin mahdollista. Kyllä oli NOLOA! Ihmisten huvittuneet katseet eivät yhtään parantaneet oloani, eikä se minun nolostunut virneeni pyyhkiytynyt naamaltani koko iltana. :)

Mutta se siitä. Hieman sen jälkeen kun Yölintu lopetti, me päätimme lähteä. Tosin vielä narikassakin odotellessani minut haettiin tanssimaan, ja se olikin piste ii:n päälle. :) Sen jälkeen saimme lähtöluvan, ja pyyhälsimme kuin viitapirut autolle. Lunta satoi melkeinpä koko matkan kotiinpäin, ja liukasta oli. Onneksi hyvä kuski saattoi minut kotiini turvallisesti. Kiitos kovasti! :)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu